تاریخچه برند ساکونی

تاریخچه برند ساکونی

شرکت ساکونی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لوازم ورزشی بوده .که تاکنون توانسته تولیدات باکیفیتی داشته باشند .و موردتوجه طرفداران و همگان قرار گیرد. این برند اگرچه در سطح آدیداس یا نایک شناخته شده نیست. اما در کیفیت حرف های بسیاری برای گفتن داشته و کمپانی معمولی نبوده. و نباید آن را دست کم از رقبای مورد اشاره دانست.

هر سال برند ساکونی محصولات جدیدی را در بخش کفش، پیراهن و برخی دیگر روانه بازار می کند .تا مطابق نیاز طرفداران و مشتریان محصولی عرضه کرده باشد. در سال ۱۹۱۰ آبراهام هاید  در کنار پسران خود A.R را در ماساچوت ایالات متحده تاسیس کردند.

اولین محصول این شرکت کفش اسپرت Pleasure Skates بود که با استقبال بسیاری توانست رو به رو شود. سپس در سال ۱۹۶۸ بود که هاید تصمیم می گیرد برند ساکونی به عنوان تولیدکننده کفش دو را خریداری کند. از آن پس این برند زیر نظر هاید و فرزندانش مدیریت می شد و توانست با گذشت زمان به برند بزرگی در صنعت پوشاک ورزشی تبدیل شود  و نامی بزرگ برای خود ایجاد نماید.

پوشاک و تجهیزات ورزشی و کوهنوردی

تاریخچه برند ساکونی

  • سپس در سال ۱۹۶۹ سهام هاید در بورس عرضه شد و در سال ۱۹۸۵ خانواده هاید تصمیم می گیرند دفتر را به Peabody ماساچوست انتقال دهند. در اوایل دهه ۱۹۹۰ بود که محصول Jazz 3000 این کمپانی به فروش بزرگی دست پیدا کرد. در نهایت اواخر دهه ۱۹۹۰ بود که نام برند از هاید به ساکونی اصلی تغییر پیدا می کند و کمپانی ساکونی در عصر جدیدی قدم می گذارد. تولیدات مختلفی را در سبد محصولات این کمپانی می توان مشاهده کرد که از جمله باید به کفش، پیراهن، کلاه و چندی دیگر اشاره کرد. با تاریخ بزرگی که این شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی دارد می توان آن کمپانی مطرحی در تولید پوشاک ورزشی به شمار آورد. هر سال شاهد معرفی تولیدات جدیدی توسط ساکونی هستیم که فروش خوبی هم به دنبال دارند.

 

این نوشته در برند ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.