تاریخچه برند فیلا

تاریخچه برند فیلا، موضوعی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم .و شما عزیزان را با این برند محبوب فعال در حوزه تولیدکالای ورزشی آشنا کنیم. برند سازی و خلق هویت کسب و کار، را می توان به عنوان بزرگترین آرزوی مدیران هر مجموعه ای یاد کرد.

برادران فیلا نیز با راه اندازی یک کارخانه تولید پارچه اولین گام های خود را برای خلق برند فیلا برداشتند. اگر شما نیز به این برند پوشاک ورزشی علاقه دارید. تا انتها این مطلب همراه ما باشید تا  در خصوص تاریخچه برند فیلا صحبت کنیم و با این برند بیشتر آشنا شویم.

پوشاک و تجهیزات ورزشی و کوهنوردی

تاریخچه برند فیلا:

برند فیلا (FILA) توسط برادران فیلا که اصالتا اهل کره جنوبی بودند .در سال ۱۹۱۱ با راه اندازی یک کارخانه تولید پارچه در ایتالیا تاسیس شد. این برند ورزشی در آن زمان تنها به تولید پارچه می پرداخت. تا این که کم کم با شهرت محصولات شان، به فکر تولید پوشاک ورزشی افتادند.

اولین محصولاتی که توسط این برند تولید شد. لباس های بافتنی و لباس زیر بوده است. که با کیفیت بسیار بالایی تولید می شد .و با توجه به محصولات مشابهه آن زمان، تولیدات فیلا کالای لوکسی به حساب می آمد. این محصولات لوکس در یکی از شهر های کوچک ایتالیا به نام بیه لا مشتریان زیادی به دست آورد. و به مرور آوازه محصولات این برند به دیگر شهر های ایتالیا رسید. برند فیلا در آن زمان حدود ۲۵۰ کارمند داشت.

مهم ترین رویداد های آن سال، ادغام کارخانه فیلا با شرکت فراتلی فیلا و ثبت رکورد فروش ده میلیارد لیره بود.

 

این نوشته در برند ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.