همه چیز در مورد برند آدیداس

همه چیز در مورد برند آدیداس

برند آدیداس اصل برای چه کشوری است؟

آدولف داسلر

کارش را از اتاق لباسشویی مادرش آغاز کرد و جهان را فتح نمود. داسلر بنیانگذار برند آدیداس معتقد بود که در رسیدن به اهدافش رشد کرد و بزرگ شد. او در مسیر رسیدن به آینده همیشه یادآور این مسئله بود. که از کجا شروع کرده است.

داسلر از سال ۱۹۲۴ اولین محصولات خود را به ورزشکاران ارائه داد . اولین پاداش زحماتش دستیابی مدال طلای لینا دارک ۱۹۲۸ در آمستردام و جسی اوونز ۱۹۳۶ در برلین با پوشیدن کفش های مارک آدیداس سه خط بود.

آدی داسلر ۱۸ آگوست ۱۹۴۹ در سن ۴۹ سالگی برند آدیداس را با حضور ۴۷ کارمند در شهر کوچک هرتزوگن آواراخ در ایالت بایرن آلمان بنیانگذاری کرد . این برند آلمانی در همان روز کفشی به نام Adidas ۳-Stripes را روانه بازار کرد.که موجب شهرت زودهنگام او شد. این موفقیت جهانی از آغازی فروتنانه در مسیر معجزه به دست آمد.
چه کسی تصور می کرد که وقتی تیم ملی فوتبال آلمان با مجارهای .بینظیر فینال جام جهانی ۱۹۵۴ در حالیکه کفش های سبک وزن در تاریخچه برند آدیداس به پا داشتند. پیروزی باورنکردنی به دست آورند که سال های سال در سراسر جهان بدرخشند.

پوشاک و تجهیزات ورزشی و کوهنوردی

لوگوی مارک آدیداس به چه معناست؟

هنگامی که مسابقات المپیک سال ۱۹۷۲ در مونیخ افتتاح شد. کل جهان در آلمان حضور داشت و دقیقا در زمان همین رویداد،  لوگوی جدید «Trefoil» را ارایه داد .یعنی بودن برای ماندن. تری فویل نماد عملکرد مارک آدیداس بود. مجموعه آدیداس اصل از سبک زندگی روزمره می آید.ممکن است بارها تغییر کند ولی همیشه Trefoil باقی خواهد ماند. پوشاک و کفش های تولیدی  با لوگوی این شرکت که مشخصه آن سه خط موازی است. نشان داده می شود که لوگوی رسمی شرکت آدیداس است.

سال ۲۰۰۵ آدیداس برای اولین بار کفشی با عنوان «adidas۱» را روانه بازار کرد .که اولین کفش ورزشی دارای  میکروپروسسور بود.

این میکروپروسسور با توانایی محاسبه بیش از ۵ میلیون فرمول ریاضی در ثانیه، اولین کفشی بود که به راحتی می‌توانست شرایط استفاده کننده را در نظر بگیرد و فرم کفش را براساس نیازهای او تغییر دهد.

این میکروپروسسور با یک باتری کوچک تغذیه می‌شد. که به طور تقریبی تا ۱۰۰ ساعت دویدن عمر کند و به راحتی قابل تعویض باشد.

و اما برند آدیداس (adidas) نام خود را به دیواره های خیابان ها و میدان های ورزشی کشید. مهارت این برند معتبر در این است که پوشاک و کفش را برای هر ورزش. هر مُد و سبک و سلیقه هر ورزشکار به صورت تخصصی ارائه می دهد.
درسال ۲۰۱۳ نوآوری انتهاناپذیر این شرکت دوباره عرصه دیگری را به جهانیان معرفی کرد. کفش انرژی «energy» شبیه هیچ تجربه ای در گذشته نبود و طرفداران آدیداس را متحیر کرد.

 

این نوشته در برند ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.