تاریخچه کمپانی نیوبالانس (NewBalance)

تاریخچه کمپانی نیوبالانس (NewBalance)

تاریخچه کمپانی نیوبالانس (NewBalance)

سال 1906 : مهاجر انگلیسی، William J. Riley (ویلیام جی رایلی)، کارگاه تولیدی کفش طبی خود را در شهر بوستون ایالت ماساچوست باز کرد.

او کتانی‌هایش را به صورت کاملا تخصصی برای محافظت از پا و جلوگیری از دردهای موجود در کمر و پا طراحی می‌کرد. او کفش‌هایش را با توجه به ساختار مچ و کف پا می‌ساخت. سال 1927: رایلی مردی به نام Arthur Hall (آرتور هال) را به عنوان فروشنده کتونی‌هایش استخدام کرد. به دلیل اینکه فروش کفش‌ها در فروشگاه‌ها به خوبی پیش نمی‌رفت، هال تصمیم گرفت .به سرتاسر آمریکا سفر کند و به تبلیغ کفش‌ها بپردازد. این روشی که به ذهن هال رسیده بود، به شناخته شدن کفش‌ها در بین مردم بسیار کمک کرد.

پوشاک و تجهیزات ورزشی و کوهنوردی

سال 1936: در این سال رایلی، هال را به عنوان شریک خود در تولید کفش‌های ورزشی معرفی کرد. آن‌ها سعی کردند برای بالا بردن میزان فروش، کفش‌هایشان را به افرادی مثل کارمندان فروشگاه‌ها، آتش‌نشانان و افسران پلیس که مدت زمان زیادی سر پا هستند، بفروشند. سال 1938: نیوبالانس اولین کتونی‌های ورزشی اورجینال خود را برای باشگاه ورزشی Boston Brown Bag Harriers، در این سال طراحی کرد. رایلی برای رویه این کتانی ورزشی نیوبالانس از چرم کانگورو و زیره لاستیک طبیعی استفاده کرد.

 

 

این نوشته در برند ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.